نوشته شده توسط : زال

مهر: مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند از عرضه سه مدل گوشی جدید ایرانی با برند "جی ال ایکس" تا پایان اردیبهشت ماه به بازار تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: استفاده همزمان از دو سیمکارت، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و بلوتوث از امکانات این گوشیهای ایرانی است.

حمید سعیدی با بیان اینکه سه مدل گوشی جدید تولید شده با قیمتی تا سقف 50 هزار تومان وارد بازار می شود گفت: استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت جنرال لوکس (جی ال ایکس) باعث شده تا مدل های متنوعی به تولیدات این شرکت اضافه شود.

وی از سه مدل گوشی c 2680 پلاس، پلاس X5 و ELEGANCE نام برد و گفت: این گوشی ها با امکاناتی همچون استفاده همزمان از دو سیمکارت، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، پخش موسیقی و بلوتوث در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت تولیدکننده گوشی های ایرانی GLX به امکانات جدید و متفاوت گوشی مدل 2680 c پلاس اشاره کرد و ادامه داد: این گوشی از برنامه خودکار کپی دفترچه تلفن همراه به کارت حافظه، منشی تلفن همراه و برنامه ضبط رادیو بهره می برد.

وی پیش بینی کرد با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و استقبال مردم از گوشی های ارزان قیمت، گوشی های فوق پس از عرضه نهایی در بازار تلفن همراه با استقبال مناسب متقاضیان روبه رو شود.
 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 / 1 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زال

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند.



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 864
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 14 / 1 / 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد